het

Alla inlägg under augusti 2010

Av och på - 19 augusti 2010 11:02

Fattiga riddare med mormors hemmagjorda blåbäsrsylt och ett glas mjölk. Yummi!


  


Kan som inte bli bättre :)

Av och på - 17 augusti 2010 20:46

Tina och jag var Pink Ladies :) Med våra egen designade jackor som vi är mycket stolta över! :)


  

Av och på - 13 augusti 2010 10:07

Fick ett ljudklipp av syrran imorse i ett mms där lilla Sagabus säger "mörkt" :)

Givetvis med sin egna tolkning av hur ordet mörkt uttalas. Man är ju inte mer än 1 år och 3 mån så det är inte det lättaste.


Gullungen! <3


     

Av och på - 8 augusti 2010 12:11


  


Det var längesen jag sovde så "hårt" som jag gjorde inatt, måste vara för att jag inte är ensam längre.

Märkte inte ens att han var uppe å bytte film å att tv´n sen var igång hela natten.

Vaknade prick kl 5 imorse =/ klev upp å stängde av sen kröp jag ner igen :)

Vi låg kvar bra länge imorse å bara myste.


Dyngväder ute å vi sitter å funderar på vad vi kan hitta på idag.

Av och på - 7 augusti 2010 07:01

Godmorgon!


07:07

Ja man kunde nästan tro att det var vinter ute idag, helt vitt överallt.

Men det vara bara av dimma/dis såhär på morgon kvisten.

Ska strax hoppa upp på cykeln å trampa ner på stan och jobba 1,5 tim. De ni! =)


09:50

Back home, gick ju som hejsan di där! Passade på att dra å sola när jag städat klart och sen in på coop en sväng å handla lite.

Nu har dimman försvunnit och det är redan varmt ute, kanske kanske om man har tur blir detta en stekar dag =)


Men bäst av allt ändå är väl att Du kommer hem idag!!!

Av och på - 6 augusti 2010 17:51

Tala om för mig och jag glömmer, visa mig och jag minns, gör mig delaktig och jag förstår.

Kinesiskt ordspråk.

Av och på - 5 augusti 2010 19:34

  • plocka undan allt som ligger i köket men som inte ska vara där.
  • plocka undan i vardagsrummet.
  • packa upp lite ur kartongerna.
  • ta ut alla soffdynor och slå av dom och dammsuga soffan
  • dammsuga nedervåningen
  • fixa i hallen/skrubben
  • ta bort alla saker som är ute på bron.
  • hämta bordet
  • tvätta
  • bära upp säckarna med kläder
  • rensa upp ute på gården
  • fixa stoppet i handfatet uppe
  • äta

Av och på - 4 augusti 2010 22:19

  

Presentation


A never ending story...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards