het

Alla inlägg under december 2010

Av och på - 28 december 2010 11:39

Nu är det krångel med Diesels svans för 3:dje gången!!!!!!!!!


Nu är där en väldigt stor "knöl/böld" ser ut som det är en massa grejjer där i för den ser ut att snart explodera. Har provat att klämma lite där men inget händer så jag har ringt till Vet kusthöjden å väntar nu på att dom ska ringa tillbaka!


Dom där grejjerna som liknade finnar han hade där har typ försvunnit men nu är det såhär ist =/ å det är alldeles varmt där så det är nog en infektion.


Dom där jävla violkörtlarna är det ju bara problem med!!!


Hoppas jag hinner klart i någorlunda tid idag så jag hinner in till Vet OM dom nu har nån tid idag.

Av och på - 24 december 2010 20:53

idag är mitt livs värsta dag...


vad hände och varför?!


önskar jag vore död och slapp det här!

Av och på - 4 december 2010 18:39

Hallå där köp blåbär!


Fredag - WORK, Städat lite hemma, Idol, ostkrokar och coca cola å mys i soffan.

Lördag - å det kom snö i MASSOR inatt, bara pudersnö som tur är. skottningen gick bra och Diesel var helt vild :)


Vi hade äran att ha Dp här på tacos middag idag efter ett besök hos mannens mormor som fyller år så det blev lite fika där å fick träffa trollungarna :)


  


  



Ovido - Quiz & Flashcards