het

Direktlänk till inlägg 2 februari 2011

Förbannade flottollon!!!

Av och på - 2 februari 2011 18:03

blir fördjävla less på hemab som har dels tecknat ett abonnemang på mig så att det även tecknats ett på mig via Eon, även fast jag bara bad om att få mitt namn på fakturan och INGET annat.


När jag sen ringer och ifrågasätter detta efter att ha fått hem ett välkomst brev som ny kund så säger hon att inget ab är tecknat på mig utan att det där brevet går ut automatiskt om dom ändrar nått i adress fältet i deras system. (dax å se över era rutiner å utskick kanske?!)


Idag ringer jag Eon för jag har inte fått nån faktura å får då höra att ab har UPPHÖRT! WHAT?!?! efter att jag berättat vidare så ser hon ju sen att ab är skrivet på mig.


Hemab ljög mig alltså rakt upp i ansiktet. Det tackar vi för. Imorrn kommer hemab få ett samtal från en icke så glad "kund" å jag hoppas det är samma kärring som gjort detta som svarar för jag känner igen henne direkt på rösten.


känner just nu för att köra ner nåns huve i en burk med blåfärg!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av och på - 2 juli 2011 21:34

Magen växer så det knakar :) och det bor en liten akrobat där inne som håller igång mest på kvällarna och när man åker bil.       ...

Av och på - 19 april 2011 15:14

  Då var det gjort! Ser ut som jag fått en rejäl käftsmäll :) Så nervös jag var innan och sen gick det bra mycket snabbare än vad jag trodde det skulle ta. Fick tillåme beröm för att jag var så duktig :) haha   2lagningar och 1 visdomstand ...

Av och på - 18 april 2011 14:53

har nyss varit ute å krattat S N Ö å nu hoppas jag verkligen att den är helt bort tinad innan helgen för då hade jag hoppats på att kunna kratta.   Fick energi från ja gud vet vart å nu känner jag bara för att fortsätta å eftersom man är långledi...

Av och på - 13 april 2011 12:10

╔══════════════= ೋღ☃ღೋ =══════════════╗ ...

Av och på - 10 april 2011 08:29

  Tandläkartiden på fredag. Ska dra ut min övre högra visdomstand då det var ett hål i den och eftersom det inte är nån ide å laga visdomständerna då dom kan börja krångla senare så är det lika bra att dra ut dom. + att människan idag inte använd...

Ovido - Quiz & Flashcards