het

Direktlänk till inlägg 8 februari 2011

Magsjuka.Nu/fyfan

Av och på - 8 februari 2011 15:08

Inatt vid 2 tiden började jag vändra å vrida mig och fick jätte ont i magen, skrämmande känsla som tog mig bakåt i tiden.


kännde att det börjde vattnas i munnen å då förstog jag att det var kört!

Har spytt av och till sen kl 2 inatt och fram till kl 10 nu på morgonen.

Allt vatten jag försökt dricka har kommit upp lika snabbt och har inte kunnat sova eftersom jag haft så ont i magen.


har provat soffläge och på golvet på diesels hundbädd och därimellan har jag sprungit på toan.


Har då inga minnen av att magsjukan som barn var så här hemsk, fy fan säger jag bara.


Mannen är guld värd idag som kom hem med en stor flaska loka och proviva blåbärssoppa.

Efter 11:30 då jag började dricka av det så har jag inte kräkts nå mer men får fortfarande springa på toa hela tiden och det onda i magen är fortf kvar.

Men nu har jag iaf kunnat sova nån timme utan att ligga hängandes över spyhinken.


har tillåme börjat operation desinfektion i hopp om att min sambo INTE ska bli sjuk.


googlade magsjuka och fick fram en sida med tips: http://www.kollega.se/index.cfm?c=7610


men vem fan orkar stå å laga nån jävla soppa när man pendlar mellan spyhink och toa? Mat är det sista jag är sugen på i detta läge men vatten i massor men det blir ju bara motsatt effekt om man dricker mycket vatten.


Thats it.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av och på - 2 juli 2011 21:34

Magen växer så det knakar :) och det bor en liten akrobat där inne som håller igång mest på kvällarna och när man åker bil.       ...

Av och på - 19 april 2011 15:14

  Då var det gjort! Ser ut som jag fått en rejäl käftsmäll :) Så nervös jag var innan och sen gick det bra mycket snabbare än vad jag trodde det skulle ta. Fick tillåme beröm för att jag var så duktig :) haha   2lagningar och 1 visdomstand ...

Av och på - 18 april 2011 14:53

har nyss varit ute å krattat S N Ö å nu hoppas jag verkligen att den är helt bort tinad innan helgen för då hade jag hoppats på att kunna kratta.   Fick energi från ja gud vet vart å nu känner jag bara för att fortsätta å eftersom man är långledi...

Av och på - 13 april 2011 12:10

╔══════════════= ೋღ☃ღೋ =══════════════╗ ...

Av och på - 10 april 2011 08:29

  Tandläkartiden på fredag. Ska dra ut min övre högra visdomstand då det var ett hål i den och eftersom det inte är nån ide å laga visdomständerna då dom kan börja krångla senare så är det lika bra att dra ut dom. + att människan idag inte använd...

Ovido - Quiz & Flashcards