het

Alla inlägg under februari 2011

Av och på - 8 februari 2011 15:08

Inatt vid 2 tiden började jag vändra å vrida mig och fick jätte ont i magen, skrämmande känsla som tog mig bakåt i tiden.


kännde att det börjde vattnas i munnen å då förstog jag att det var kört!

Har spytt av och till sen kl 2 inatt och fram till kl 10 nu på morgonen.

Allt vatten jag försökt dricka har kommit upp lika snabbt och har inte kunnat sova eftersom jag haft så ont i magen.


har provat soffläge och på golvet på diesels hundbädd och därimellan har jag sprungit på toan.


Har då inga minnen av att magsjukan som barn var så här hemsk, fy fan säger jag bara.


Mannen är guld värd idag som kom hem med en stor flaska loka och proviva blåbärssoppa.

Efter 11:30 då jag började dricka av det så har jag inte kräkts nå mer men får fortfarande springa på toa hela tiden och det onda i magen är fortf kvar.

Men nu har jag iaf kunnat sova nån timme utan att ligga hängandes över spyhinken.


har tillåme börjat operation desinfektion i hopp om att min sambo INTE ska bli sjuk.


googlade magsjuka och fick fram en sida med tips: http://www.kollega.se/index.cfm?c=7610


men vem fan orkar stå å laga nån jävla soppa när man pendlar mellan spyhink och toa? Mat är det sista jag är sugen på i detta läge men vatten i massor men det blir ju bara motsatt effekt om man dricker mycket vatten.


Thats it.

Av och på - 2 februari 2011 18:03

blir fördjävla less på hemab som har dels tecknat ett abonnemang på mig så att det även tecknats ett på mig via Eon, även fast jag bara bad om att få mitt namn på fakturan och INGET annat.


När jag sen ringer och ifrågasätter detta efter att ha fått hem ett välkomst brev som ny kund så säger hon att inget ab är tecknat på mig utan att det där brevet går ut automatiskt om dom ändrar nått i adress fältet i deras system. (dax å se över era rutiner å utskick kanske?!)


Idag ringer jag Eon för jag har inte fått nån faktura å får då höra att ab har UPPHÖRT! WHAT?!?! efter att jag berättat vidare så ser hon ju sen att ab är skrivet på mig.


Hemab ljög mig alltså rakt upp i ansiktet. Det tackar vi för. Imorrn kommer hemab få ett samtal från en icke så glad "kund" å jag hoppas det är samma kärring som gjort detta som svarar för jag känner igen henne direkt på rösten.


känner just nu för att köra ner nåns huve i en burk med blåfärg!!

Ovido - Quiz & Flashcards