het

Alla inlägg den 18 november 2010

Av och på - 18 november 2010 11:37

eller??


Min anställning går ut om 6 arb dagar, next friday för att vara exakt.

Vet inte om jag slutar då eller om jag får förlängt.

The boss is on vacation och kommer tillbaka först på onsdag.


Men som det ser ut och vad jag hört nu så har vi förlorat ställen så jag tror inte att jag kommer behövas. Vet inte riktigt hur jag känner inför det.

Har jobbat över 1 år i stöten nu utan semester eller längre ledighet så visst skulle det vara skönt med lite ledigt, men att vara arbetslös är inte kul.

Trivs ju bra på jobbet å så även fast det är ett tungt jobb.


Men jag hoppas att eftersom jag jobbat så mycket nu har fått ihop till en ny akasse period och fått ihop till en högre ersättning baserad på den lön jag har nu.


Antar jag får veta på onsdag, den som lever får se.



Ovido - Quiz & Flashcards