het

Alla inlägg under januari 2011

Av och på - 27 januari 2011 14:32

Fick höra av killen i kassan på Tempo igår att han tyckte jag var lik tjejjen som är med i Solsidan.

Har inte sett programmet så jag gatt ju googla fram henne å se om det fanns någon likhet.


      

Av och på - 27 januari 2011 12:48

Jag kan inte förstå att du varit så liten. Älskade unge! <3


  


  



Sötaste Sagabus <3


  

Av och på - 26 januari 2011 21:07

   Det som skiljer pojkar från män är prislappen på leksakerna.

 

  


Det är lilla julafton här hemma nu :) När man tillåme måste ligga på golvet å fota sina nya leksaker.


Av och på - 26 januari 2011 12:45

This is it! Soo damn beautiful!


  

Av och på - 24 januari 2011 13:45

Dagen jag väntat på!


Idag är det äntligen plus grader ute och det SMÄLTER!!! Jippie!

Tror ingen direkt har nått emot att alla snöhögar sjunker ihop eller att all snö på taken glider av.


Vi har skottat av vårat garage tak 1 gång men mindre än en vecka efter så var det lika mycket snö där igen =/ Har varit en aningen orolig att all snö och is på taket ska börja trycka in vatten men nu smälter det på bra å det rasar från taket hela tiden så nu kan jag känna mig lugn.


Tycker inte att det behövs nå mer snö efter det här.


  

Av och på - 24 januari 2011 13:19

Im going back to work on monday! :)


  

Av och på - 24 januari 2011 12:56

Fan vad nöjd jag är med matrummet efter målningen, blev fördjävla bra!

Mannen å jag kan :) Ska måla ett lager till idag sen får det torka och vi kan sen börja packa upp ikea paketen å få grejjerna på plats. Sen kan jag faktiskt tänka mig att dela med mig av lite bilder av hur vi bor som.


Beställt 7st i svart, vit, silver och brun.

  



Vill ha:

  

1 rulle kostade 979 jävla kronor. Helt insane!

MEN jag vill fortfarande ha den rosa å det slutar säkert med att jag köper den ändå :)

Av och på - 20 januari 2011 13:40

blev uppdragen ur sängen imorse, på med slit å släng kläder å kängor sen iväg å hjälpa R. Fick en död fågel rakt i ansiktet å har händerna full i gullfiber.

 

Jag vill ha ett mans jobb där man blir lite smutsig och får ta i lite granna!

 

       

 

Vill helst sitta bakom en stor ratt och styra en stor pjäs!  

Ovido - Quiz & Flashcards