het

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av och på - 14 januari 2011 12:58


Idag är det 4 dagar sen jag först ringde till model lab och talade om att jag kännde mig lurad och blåst på pengar eftersom jag inte fått det jag blivit lovad.


F som tjejen hette som svarade i måndags å lovade då mig att nån skulle ringa upp mig dagen efter.


Det blir onsdag och jag har inget hört så jag ringer IGEN och berättar att jag nu är lite mer irriterad för att jag blivit lovad att bli uppringd IGÅR.

F skriver ner det jag säger igen och säger att hon skickar och påminner "dom som har hand om det"


Å idag har vi fredag och jag har fortf inget hört från dom.

Jag börjar bli riktigt förbannad nu.

Jag ringer dom en 3dje gång och F svarar återigen. Jag frågar direkt efter någon ansvarig eller chef jag kan prata med men hon säger att det finns ingen på plats där hon är. Hon kan heller inte koppla mig vidare till nån...

Men det måste ju finnas någon där F sitter som är ansvarig på något sätt, men tydligen inte.


Jag är en kund till er och jag känner mig lurad och fått höra saker och läsa saker som inte alls stämmer överens med verkligheten å hur jag blivit behandlad och nu har JAG fått ringa och jaga efter nån som kan förklara det här.

Jag ringer eran kundtjänst men det finns ingen på plats på dom 3 dagar jag ringer som kan svara på det här.

"vi vill att våra kunder ska vara nöjda när dom går härifrån" sades det i sundsvall i lördags.

Ja men nu är jag inte nöjd och ingen verkar ta mig på allvar så jag har börjat skriva ner ett mail som jag ska skicka vidare till konsumentombudsmannen och jag har inga problem med att skicka vidare samma sak till tidningen så att folk får veta hur ni värnar och tar hand om era så kallade kunder.


Om F nu skickat detta vidare till "dom som har hand om det" 3 gånger så borde väl dom kanske reagera på det å ta det som ett prio 1 ärende... eller?!






Ovido - Quiz & Flashcards