het

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av och på - 7 januari 2011 20:17

Jag blir helt dagvild av att bara gå hemma, lyssnar inte ens på radio även fast jag är hemma hela tiden, nått jag annars ALLTID gjorde när jag jobbade.


Har jag övergivit mitt gäng i morgonpasset i P3? (?) SKÄRPNING!!


Hur som haver så ska jag på nå möte på a** next week, ett sånt där MÅSTE möte för alla nyblivna arbetslösa. Bara att gå helt enkelt.


Idag har jag iaf agerat hemmafru och fått lite ordning å reda här hemma å städat å tvättat, skottat en massa jävla tungsnö å eldat för å få det varmt å mysigt inne. Avslutade med en lång dusch, for å beställde kina mat och sen hämtade jag mannen från jobbet. En perffa fredag!


Imorrn ska jag och L få vara modell för en dag i sundsvall och det ska bli kul.

Har lite ideer men vet inte om dom gör sig lika bra på bild men det återstår att se.


Slänger in ett grattis till världens bästa pappa som fyller år idag.


~LYCKLIG~

Ovido - Quiz & Flashcards