het

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av och på - 12 januari 2011 12:15


Efter att ha ringt och pratat med en tjej vid namn F i måndags lovade hon mig att nån skulle kontakta mig senaste IGÅR!


 Ringde ingen från dom igår.


Så idag ringer jag dom igen och säger att jag väntar fortf på att bli uppringd med en förklaring till det som hänt.

Då får jag höra att "dom lämnat det vidare till dom som har hand om det."


VA?!?! dom hit och dom dit.

Kan dom inte bara stå för vad dom sagt och förklara det för mig?!


Sen så fick man ju ett papper där man kunde om man ville fylla i namn + nr på 12 st vänner som åxå kunde få chansen att komma dit och bli fotade.

Å som tack för det så skulle man få en bild på köpet, så egentligen fick jag alltså bara 45 bilder och den 46:e på köpet.


Känns som nu att dom är bara ute efter pengar men att stå för vad dom lovar det bryr dom sig inte om.


Men dom jag har tipsat avgör ju själva om dom tackar ja eller inte till att åka på det där om dom nu blir uppringda.


Ovido - Quiz & Flashcards