het

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av och på - 10 januari 2011 11:17

Har du blivit fotograferad av modellab? Hur många bilder blev du lovad och hur många bilder fick du med dig hem på din skiva?


Jag följde med en kompis till sundsvall i lördags för att bli sminkade och sen fotade av Modellab.se


Hade redan innan skickat ett mail och frågat lite saker och redan där fick jag höra att det tas ungefär 60 bilder på oss var...

Sminkningen gick bra å jag blev nöjd, men när jag sen såg bilderna så såg det ut som att jag hade nå grisrosa läppstift på mig vilket var mindre kul, MEN nu är det gjort å jag var väl nöjd å glad å 2400kr fattigare. Tyckte ändå det var värt det för hela 60 bilder.


Sen när jag kom hem och räknade bilderna på min skiva som dom gjort till mig så var där bara 46 bilder(?) var är resterande 14 bilder??


Jag frågade flera gånger när vi satt där vid datorn för att kolla på bilderna: Är det säkert att jag får hela serien alla 60 bilder för 2400kr?

Ja svarade tjejjen och upprepade tillåmed 60 bilder för den summan.


Vad hände då med resten av mina bilder?? Å varför pratade alla om 60 bilder då det inte är den riktiga sanningen??


Man kunde köpa 10 bilder för 2000kr eller hela serien för 2400kr så det var som inget att fundera på tyckte jag då.

En annan vän till mig var ner på söndan å fotade sig och hon tog åxå hela serien och fick betala 2400kr men på hennes skiva fanns bara 50 bilder.


Jag känner mig LURAD!


Har ringt deras nr och pratat med en tjej som lovar att jag ska bli uppringd med vad jag hoppas blir en giltig förklaring till det här.






Ovido - Quiz & Flashcards